Search This Blog

Monday, May 3, 2010

Di Uji Allah....

Ya Allah....
tiap kali engkau menguji aku...aku sangat bersyukur padamu...
bagiku...setiap ujian darimu adalah tanda engkau sayangkan hambamu ini...

Ya Allah...
hati ini sentiasa cuba untuk tabah,sabar menghadapi apa yg telah kau tetapkan...
namun aku takut...seandainya suatu hari nanti aku jatuh....

Ya Allah...
seandainya engkau telah mengambil kembali nikmat mu didunia ini... aku redho...
kerna aku yakin kau yang Maha Kuasa atas segalanya...dan engkau juga lah yg menentukan mana yang terbaik untuk hamba mu....

Ya Allah
jangan kau biarkan hambamu ini sesat,lalai didunia ini...
biarlah hamba tergolong dikalangan hambamu yg beriman

Ya Allah...
hanya padamu aku berserah...dan hanya aku meminta pertolongan..
perkuatkanlah imanku...
amin....

No comments:

Post a Comment