Search This Blog

Friday, September 9, 2011

kEnAPa jAdI bEgINi??

kenapa jadi begini???
awak lain sangat...
salah saya k??
atau awak mudah berubah??
kenapa buat saya macam ni...??
xcukup lagi k...pengorbanan saya selama ini??
atau awk ni jenis yg xtahu hargai orang.???
besar sangat k salah yang saya buat???
xkan awak xleh maafkan saya???




saya jadi begini kerana sifat awak...
saya jadi lain kerana awak telah tikam saya dari belakang....
ya...bagi saya awk memang bersalah...
hati saya akan berubah andai saya dilukai...
sebab awak telah lukakan hati saya...padahal awk tahu keadaan saya...
saya hargai pergorbanan awak.....tapi pernah awk hargai pergorbanan saya???
kalu saya xhargai awak...dah tentu sya xnak jumpa awk...
bagi saya...kesalahan awak mmg besar....sehingga saya xduga awk sanggup buat macam tu...
ya saya boleh maafkan awak....tapi agak sukar bagi saya untuk menganggap awk salah satu dari hidup saya dahulu.... ..berikan lah saya masa....untuk hadapi semua ini...


jangan terlalu nampak yang awak bersalah pada saya...
kenapa mesti takut bersemuka dengan saya kalu awk xbersalah...
if you are wrong...please say SORRY....
it is simple thing...but have big MEANING..