Search This Blog

Tuesday, November 30, 2010

BeRmULa......LaTiHaN iNdUsTri...

alhamdulillah...hari ini merupakan hari kedua aku menjalani latihan industri atau juga dikenali sebagai praktikal.... di universiti sultan zainal abidin atau dikenali sebagai UNISZA


mula2 nak pergi tu bukan main lagi jantung ku berdenyut... rasa nak tercabut...(hari pertama)
macam-macam difikirkan... namun ku tempuh dengan sabar....
masuk je terus aku ke bahagian pendaftaran.... namun orng yang patut aku temui  tiada disitu (pergi handle org kursus) jadi aku tunggu lah kat pejabat itu seharian....mujur pekerja sana ramah orangnya...xlah kekok....


 ini lah dia tempat praktikal aku....cantik x???? name pun sedap...(imperial house)

hari ini pun sama...orang tu masih tidak muncul lagi....  boring...hanya allah saja yang tahu...
tu pun ada staff yg minta pertolongan aku...susun dokumen...update antivirus kat pc diorang....

lepas tu ape lagi...main games lah.... bukn tu aje...aku pun macam xpercaya kenape aku jadi begini....aku boleh habis tengok cite korea (my little bride) kat youtube....ish.... teruk betul lah....
esok macam mane pulak??? kalau org tu x datang lagi...ape nak buat??? puasnya....

No comments:

Post a Comment