Search This Blog

Friday, November 26, 2010

DIA SEGALANYA.......akan ku terima

tipulah kalu aku menyatakan aku tidak terkejut dengan result exam aku kali ini....mana x terkejut semuanya diluar jangkaanku...
sedh pun ada...namun aku harus bersyukur atas pemberiannya...
mungkin ada hikmahnya...

mungkin selama ini dia telah memberikan segalanya..(result yg terbaik)...namun aku rasa aku yang xmenghargainya... sebab itulah dia menarik balik...

kalu dulu aku selalu ada perasan ingin memberitahu keputusan itu kepada orang lain... namun kali ini tidak... kenapa???? mungkinkah aku ini ada sifat takbur pada diri...
ya allah ampunkanlah aku...

apapun aku telah cuba sedaya usaha...aku telah berusaha...mungkin dia masih ingin mengujiku...dengan pelbagai ujian...
ya allah...aku selalu berasa diri ini diuji dengan kerap...



namun aku sedar semuanya adalah tanda rasa cintamu terhadap diriku....
engkau jadikanlah aku sebagai seorang hamba yang engkau sayangi.... tanamkan lah cinta dan rasa kasih sayang kepadamu dalam diriku ini..dan
tabahkanlah hatiku agar aku tidak lalai..dan biarkanlah aku sentiasa berada dalam landasan agamu ini...

No comments:

Post a Comment